Az Aulában elhelyezett ping-pong asztalok használati rendje
- Az asztal(ok) használatához szükséges háló(k) a főépület portáján, regisztrációt követően vehetők át. Az asztal(ok)hoz kizárólag a regisztrációt követően felvett háló(k) használhatók.
- A regisztráció során az átvevő személy nevét és diákigazolvány/személyi igazolvány számát, valamint az átvétel idejét az erre rendszeresített, a főportán fellelhető eszközfelvételi füzetben kell rögzíteni.
- Az eszközfelvételi füzetben kérjük, szíveskedjenek regisztrálni a ping-pong asztal használatának tervezett időpontját.
- A játék végén kérjük, a háló(k) leadását és az időpont rögzítését szintén a főportán, a füzetbe megtenni.
- Az asztalok állagának megóvása a használót – regisztrálót – terheli, esetleges károsodás, meghibásodás jelzését is a füzetben kérjük beírni. A használó anyagi felelősséget vállal a keletkezett károsodásért.
- Az asztalok használatánál kérjük, szíveskedjenek figyelembe venni az oktatási időt és az esetleges rendezvényeket.
- A ping-pong asztalok használatára a MÉK oktatói, dolgozói és hallgatói jogosultak.
Debrecen, 2017. február 27.
Jó szórakozást, szoros versengéseket kíván, a Kari Sport és Egészséges Életmód Bizottság
Legutóbbi frissítés:
2022. 08. 03. 13:17