Szabadidő

Az Aulában elhelyezett ping-pong asztalok használati rendje

  • Az asztal(ok) használatához szükséges háló(k) a főépület portáján, regisztrációt követően vehetők át. Az asztal(ok)hoz kizárólag a regisztrációt követően felvett háló(k) használhatók.
  • A regisztráció során az átvevő személy nevét és diákigazolvány/személyi igazolvány számát, valamint az átvétel idejét az erre rendszeresített, a főportán fellelhető eszközfelvételi füzetben kell rögzíteni.
  • Az eszközfelvételi füzetben kérjük, szíveskedjenek regisztrálni a ping-pong asztal használatának tervezett időpontját.
  • A játék végén kérjük, a háló(k) leadását és az időpont rögzítését szintén a főportán, a füzetbe megtenni.
  • Az asztalok állagának megóvása a használót – regisztrálót – terheli, esetleges károsodás, meghibásodás jelzését is a füzetben kérjük beírni. A használó anyagi felelősséget vállal a keletkezett károsodásért.
  • Az asztalok használatánál kérjük, szíveskedjenek figyelembe venni az oktatási időt és az esetleges rendezvényeket.
  • A ping-pong asztalok használatára a MÉK oktatói, dolgozói és hallgatói jogosultak.

Használati útmutató a kinyitáshoz 

Debrecen, 2017. február 27.

Jó szórakozást, szoros versengéseket kíván, a Kari Sport és Egészséges Életmód Bizottság

Frissítés dátuma: 2017.07.02.


v1.0-alpha95